Pysio_Ruli

Witam serdecznie! Kolejny odcinek mojego videobloga. Od razu tłumacze tytuł. Pysio -to chyba zrozumiałe😉 Ruli. To od rosyjskiego słowa „руль” (czyt. rul), a po polsku -kierownica. Tam w sumie powinno być rulit, ale jedna literka mi uciekła jak montowałem i zorientowałem się już jak wszystko było gotowe.  „Ruli” (a raczej – rulit) to nic innego jak kieruje samochodem. Ale nie tylko. No jak Wam?

To, że zacząłem filmiki kręcić nie znaczy, że tutaj nie będę pisać. Obiecuję się pilnować, żeby znów nie były tylko co pół roku życzenia świąteczne.

To cóż, zapraszam i miłego oglądania:

P.S.

Jeśli ktoś chce pomóc, to proszę o pomoc w znalezienie muzyki. Uwaga, tylko oparte na licencji CC (piractwa uprawiać nie będziemy przecież)

Z Bogiem – o. Tomasz

2 responses to “Pysio_Ruli

  1. Teresa Halikowska-Smith

    Czy moge prosic o przysylanie mi blogu na moj nowy adres emailowy: teresa.halikowska@talktalk.net

    Pozdrowwienia i do uslyszenia! Teresa H

  2. Fajnie, że tak. Pysio RULI też super. Po tak długich przerwach w pisaniu to prawdziwa niespodzianka. A Kazachstan jest jeszcze bliższy, krajobrazy na poziomie wzroku. Jesienna wycieczka z przesłaniem, miła wycieczka. Czekamy na kolejne videoblogi !!! Szczęść Boże ks. Tomaszu. Pozdrawiam Renia.

Skomentuj

