Zaistniałem na ekrania

To oczywiście żartem trochę, nie mam aż takich ambicji, żeby być jakąś wielką gwiazdą. Ale stało się zebrałem się w końcu i nakręciłem pierwszy odcinek. Na razie bez nazwy, bez czołówki, ale jest.

No cóż, zapraszam

P.S.

Czekam na „lajki”, to będzie mnie motywować. I oczywiście proszę o pomysły, co chcielibyście zobaczyć, co usłyszeć. I jakieś podpowiedzi, co do nazwy i technicznymi też nie pogardzę😉

Z Bogiem – o. Tomasz

 

4 responses to “Zaistniałem na ekrania

  1. SUPER!!!

  2. 🙂 jejku jejku, allleee przygoda! nie przypuszczałam, że będę na wycieczce w Kazachstanie🙂 , ta autostrada, i te pleneeery… zupełnie jakbym siedziała tam tuż obok :)) a i muza też extra! wiedziaaałam, że to będzie coś ciekawego. dzięki!
    i pozdrawiam
    Ks Tomaszu, wrzuć ten filmik na You Tuba, niech więcej osób ma dostęp

  3. a tytuł może być zwyczajny po prostu – KAZACHSTAN MOJE MISJE –
    🙂 to, co proste jest piękne

  4. Fajnie, że tak. Pysio RULI też super. Po tak długich przerwach w pisaniu to prawdziwa niespodzianka. A Kazachstan jest jeszcze bliższy, krajobrazy na poziomie wzroku. Jesienna wycieczka z przesłaniem, na pewno miło. Czekamy na kolejne videoblogi !! Szczęść Boże ks. Tomaszu. Pozdrawiam.

Skomentuj

