I znowu na nowym

GykKaIVM5N4Kolejny Wielki Post. Czas pokuty i żalu za grzechy. Cóż… I mnie trzeba żałować, szczególnie za grzech zaniedbania. Zawsze gdzieś była ta myśl, coś trzeba napisać. Ale jak zacząć po takiej przerwie? I tutaj pojawiła się okazja – zmiana. Owszem, bardzo nieoczekiwana. Ale tak to tutaj bywa, ktoś nagle wyjedzie i zaczyna się „tornado”. Tyn razem i nie ominęło mnie. I tak od dwa tygodnie temu opuściłem Pawłodar i przeniosłem się bliżej Astany – do Makińska, do parafii św. Józefa. Ale o tym już następnym razem, zobaczymy czy jeszcze ktoś pamięta adres mojej strony, po tak długiej przerwie. Piszcie w komentarzach.

4 responses to “I znowu na nowym

  1. „Czyż może niewiasta zapomnieć o swym niemowlęciu,
    ta, która kocha syna swego łona?
    A nawet, gdyby ona zapomniała,
    Ja nie zapomnę o tobie.
    Oto wyryłem cię na obu dłoniach,
    twe mury są ustawicznie przede Mną.” -Iz 49,15 – pozdrawiam serdecznie, niech Cię Pan błogosławi i strzeże, drogi Ks.Tomaszu – https://www.youtube.com/watch?v=TDRQYE0wCMg

  2. Pamięta,pamięta!!!
    Pozdrawiam z Warszawy!

  3. Inna Meshkorez

    Ojcze, jak na nowym miejscu?

  4. o. Kanizy Kąkol OFM

    Oczywiście, że pamiętam w modlitwie…Niech Pan Bóg błogosławi na nowym miejscu..z darem modlitwy o. Kanizy🙂

Skomentuj

