Aside

I wracamy

19 października. Co ja robiłem rok temu? Dokładnie to samo dzisiaj. Czyli leciałem do Kazachstanu. Kiedy bukowałam bilety, nawet sobie nie zdawałem z tego sprawy. Ale to prawda, rok temu, pełen ciekawości podróżowałem tam po raz pierwszy. A z czym dzisiaj jadę (oprócz szynki w walizce)? Chyba wszystko inne. Jest ciekawość, ale inna. Bo teraz jestem ciekawy co tam słychać, czy wszystko dobrze, czy jeszcze zimy nie ma, no i tak z innej beczki, ile urosły moje koty. Oj, wiele czeka wyzwań nas teraz. Najważniejsze chyba, to budowa kaplicy. Ale nie tylko to pewnie. Zobaczymy co nas czeka. W każdym razie prosimy o modlitwę, a ja będę próbował regularnie zdawać relację. No i pamiętajcie, że co tydzień modlę się za Was – wszystkich moich Dobrodziei – ofiarując za Was Mszę świętą.

Pozdrawiam – tym razem z lotniska w Wiedniu

x Tomasz

Skomentuj

