Goscie, goście, goście

Film o Kellerovce

W ostatnich dniach, w naszym domu, było wielu gości. Przez kilka dni gościliśmy „chłopaków” z Polski, którzy realizują projekt filmowy o ludziach deportowanych do Kazachstanu. Więcej o nich piać nie trzeba, wystarczy pokazać efekt ich pracy – czyli krótki film o Kellerovce, o naszej parafii.
W niedzielę wieczorem, gdy ja już wróciłem z jednej wiosek, dzwonek do drzwi. Mariusza jeszcze nie było. Widzę mężczyznę ładnie ubranego, który zdziwił się trochę moim widokiem. I od razy pyta o Mariusza i mówi, że był z nim umówiony. Trochę mnie to zdziwiło, i odpowiedziałem, że nic nie wiem o tym, ale zapytałem kim on jest. Okazało się, że to Pastor mieszkający w jednej z wiosek, do której my też jeździmy. Była więc okazja, żeby przy herbacie poznać się bliżej i porozmawiać o Kazachstanie, a także i naszej pracy. Tak to już jest. Nie dziwne, że nasza parafia ma tytuł św. Franciszka. Do Asyżu przyjeżdżają przedstawiciele różnych religii, a my tutaj żyjemy wspólnie, odwiedzamy się i nawet modlimy czasami. Taki praktyczny ekumenizm i dialog między religijny.
Pozdrawiam
Aaa, mam nadzieję, że udało mi się dołączyć film, więc miłego oglądania.

http://www.youtube.com/watch?v=sEGC_0s_F20

One response to “Goscie, goście, goście

  1. Ksiądz ma na tym filmiku taką poważną minę🙂

Skomentuj

