Tydzień minął

już minął tydzień w Kazachstanie. Dokładnie w tym czasie w ubiegłą środę, czekałem na lotnisku na walizki na karuzeli. Już dotarło do mnie, że tutaj jestem. Dzisiaj byłem w Pietropawłowsku, czyli w stolicy naszego województwa. Miasto nawet dość ładne. Oczywiście jak na tutejsze miasta. Musiałem uzyskać pozwolenie na działalność misyjną. I w urzędzie szok. Takiej miłej obsługi to nawet w Europie nigdzie nie spotkałem. Podobno to taka zaprzyjaźniona pani z misjonarzami. No naprawdę, pod wrażeniem byłem.
Jutro jedziemy na pierwszą wioskę. Zobaczymy jak to będzie. Trochę lepiej sobie radzę już po rosyjsku, choć jeszcze pewnie to nie można rosyjskim nazwać. W Pietropawłowsku już dzisiaj padał śnieg. Cóż, zima idzie. Być może jutro do nas przyjdzie, zobaczymy.

Skomentuj

